Лідером кінопрокатного вікенду в США і Канаді за 21-23 лютого 2014 стала анімаційна комедія «LEGO. Фільм », яка зібрала в свій третій прокатний вікенд 31,450,000 доларів, загальна каса на сьогодні складає 206,700,000 доларів (бюджет картини - 60 млн. доларів ). З яких 146,3 млн доларів зібрала США та Канада інші 60,4 млн. доларів прибуток від європейських та Азіатських країн.
За перший вікенд зібравши 69,1 млн. доларів картина стала наймаштабнішим анімаційним релізом від компанії Ворнер Бразерс. На території США картина зібрала найбільший відсоток від загального бокс-офісу на сьогодні. Але ми ще очікуємо на прокатну долю від таких масштабних країн, як Німеччина, Росія, Франція, Італія, Австралія та Японія.
Ден Феллман, Президент Внутнішньої Дистрибьюції компанії Уорнер Бразерс Пікчерз:
«Ми сподівались, що це буде масштабний, веселий фільм для всієї родини. Вітаю авторів стрічки, які працювали до останнього аби отримати дійсно цікавий фільм для перегляду. Ми в захваті від приголомшливої реакції та завчасних пліток, завдяки яким стрічка увійшла до списку «must see». І це тільки початок довгої та успішної дистанції».
Вероніка Квон Вондерберг, Президент Міжнародної Дистрибьції компанії Уорнер Бразерс Пікчерз::
«Я приєднуюсь допри вітань талановитих режисерів та акторів «LEGO. Фільм». Також хочу подякувати нашій групі Лего та нашим партнерам Village Roadshow за поміч у створенні такого масштабного проекту . Бренд LEGO полонив своїми іграшками багато поколінь. Тож зображення великої корпорації на екрані зі смішним та дотепними героями сподобається і дітям, і дорослим у всьому світі. Ми вважаємо,що неодмінно популярність картини зросте після того як цей фільм вийде в міжнародний прокат».